اساسی ترین فناوری ها درون سوپراسپرت هیبریدی فراری SF90

admin دسته‌بندی نشده

مقدور است فراری SF90 استراداله (SF90 Stradale) که قدرتمندترین مدل جاده ای این مشارکت بوسیله حساب می رود، اولین خودروهیبریدی آن نباشد، اما از رویت فنی کاملا متفاوت از کامل خودروهای سابق تولیدشده تو مارانلو است و هدف دیگری دارد. سیستم محرکه هیبریدی آن با ۱،۰۰۰ اسب بخار قدرت نه عزب بوسیله نحو وحشیانه ای قدرتمند، بلکه تطبیق پذیر است.

هیبریدی کردن پیشرانه خورجینی هشت سیلندر بین محورهای جلو و عقب تقسیم شده و بیشینه قدرت خروجی ترکیبی ۲۲۰ اسب دود را تولید می کند. برخلاف خودروی مفهومی 599 HY-KERS معرفی کردن شده درون سال ۲۰۱۰، این مقیاس واحد سواری دینامو (MGU) در متعاقب صندوق کنگره ندارد. داخل عوض، دارای موتور شار محوری (فقط با ضخامت ۷۲ میلی متر) به لباس صندوق بیسکویت است که بوسیله طور هوشمندانه ای بین پیشرانه و جهیز روغن کاری خشک، صندوق دنده ۸ سرعته دو کلاچه خودکار فشرده می شود. بنابراین برخلاف جهیز HY-KERS، که در آن سواری الکتریکی می تواند ازطریق صندوق دنده هفت سرعته دوکلاچه روی دنده های فرد (یک، سه، پنج و هفت) لول کند، این یکی نمی تواند؛ بلکه مستقیماً توسط امید پایاب پیشرانه به حرکت داخل می آید.

رانندگی کاملا برقی داخل فراری SF90 استراداله توسط موتورهای شار شعاعی (شکل استوانه ای) آب خنک روی محور جلو RAC-e (که از ایتالیایی بوسیله تنظیم کننده الکترونیکی تاب دادن ترجمه می شود) امکان پذیر است. این کار همچنین باعث می شود که امکان رانندگی چهار چرخ محرک و درنتیجه استعداد توزیع گشتاور برای چرخ های جلو مهیا شود.

سیستم محرکه پایه جلو در حالت کامل برقی، امکان دستیابی به ظرفیت پیمایش ۲۴ کیلومتر و سرعت ۱۳۳ کیلومتربرساعت را فراهم می کند. بیشینه قدرت و گشتاور هر دو موتور به ترتیب ۱۳۴ اسب بخار و ۸۵ نیوتن متر است و این موتورهای الکتریکی می توانند به ۲۵،۰۰۰ دوربردقیقه برسند و هر سواری وزنی حدود ۱۲ کیلوگرم دارد. 

قطعات کاری موتورهای شار محوری سه گانه فاز بوسیله جای اینکه مانند موتورهای شار شعاعی عادی قالب ستون ای داشته باشند، مشابه دیسک هستند. در این نوع موتورها، روتور (که می چرخد) از دو دیسک فولادی ضدزنگ تشکیل می شود که استاتور (دارای ساختار پلاستیکی) را داخل میان خود فشرده کرده اند. استاتور مدلل است و سیم پیچ های مسی الکترومغناطیسی را در خود جای می دهد. هر روتور با آهنربای مغناطیس دائم قدرتمند و نازکی پوشانده می شود که با میدان مغناطیسی در حال چرخش استاتور برای تولید نیروی محرکه درون تعامل است. این موتورژنراتور بوسیله خودی خود می تواند بیشینه غلبه ۱۰۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۵ نیوتن متر را تولید نرم.مقاله های مرتبط:چرا خودروسازان مدل های هیبرید بوسیله سواری الکتریکی شار محوری تعلق دارند؟نحوه عملکرد پیشرانه فراری SF90 چگونه است؟ابرخودروی پلاگین هیبرید فراری SF90 معرفی شدمشاوره خرید خودرو

هر کدام از موتورهای الکتریکی برای کنترل قضیه و تبدیل کارمایه الکتریکی بین AC و DC و اتصال به باتری، اینورتر عام خود را دارد. گفته می شود که باتری ۳۵۰ ولت و ۸ کیلووات ساعت محتوی یک ماژول واحد (بوسیله جای چند تا) با ۸۴ سلول داخلی است. این ماژول واحد از ۱۴ ماژول فرعی ساخته شده است که هر کدام ۶ سلول دارند.

طولانی این ها به جهیز محرکه هیبریدی کاملا متفاوت با سیستم لافراری ۲۰۱۳ که توانایی پیمایش کاملا برقی ندارد، تکثیر شده و تو عنصر برای حداکثر کارایی مدل سازی شده است. اتومبیل الکتریکی لافراری اگرچه تو تعاقب خودرو انتصاب شده بود، مستقیماً نیروی خود را به چرخ های عقب منتقل می کرد و در مقایسه با ارجاع نیرو ازطریق جعبه کنگره (نیرو اول بوسیله جعبه کنگره نقل مکان شود)، کارایی را گشایش می بخشید.

جهیز محرکه هیبریدی SF90 استراداله هیچ قطعه پیچ شدنی ندارد. این یک دستور کار کارآیی است که از سال ۲۰۰۷ با خودروی مفهومی ریختگی اندازه Millechili مقدمه شد و شعار آن دستیابی به قطع خالص کمتر از ۱،۰۰۰ کیلوگرم بود. تکثیر سیستم محرکه هیبریدی عزب پس از آن عارض گرفت كه مهندسان فراری در مارانلو راضی شدند كه به راحت ترین و بهترین فناوری ممکن مشت یافته اند و SF90 استراداله اوج این تلاش ها است.پیشرانه بنزینی فراری را فراموش نکنید

پیشرانه خورجینی هشت سیلندر فراری SF90 استراداله نسخه ای بوسیله روزرسانی شده از سیستم محرکه F154 است که تو سال ۲۰۱۳ معرفی شد. علاوه پیاده شدن افزایش ظرفیت جابه جایی پیشرانه از ۳،۹۰۲ بوسیله ۳،۹۹۰ سی سی، فراری مجدد سرسیلندر را بازطراحی کرده و بوسیله انژکتور مرکزی (بوسیله جای انژکتور جانبی) با درگاه های ورودی کوتاه برنده تجهیز کرد تا تلاطم بیشتری ابداع بطی ء و امکان فشار تزریق سوخت ۳۵۰ بار مجهز شود.بیشتر بخوانید:نیسان ماکسیما ۴۰ ساله شد؛ نگاهی به مشهورترین خودرو لوکس ژاپنی در ایرانفراری اومولوگاتا شناساندن شدنگاهی به تغییر نسل و مدل سازی خودروهای پرفروش آسیاییرنو آرکانا ۲۰۲۱ شناساندن شدکیا سورنتو 2021 هیبرید و ایکس لاین معرفی شد

شاید دوست داشته باشید:

وان پلاس نورد N10 5G و وان پلاس نورد N100 معرفی کردن شدند

وان پلاس با ساخت گوشی وان پلاس نورد نشان انصاف که عزب گوشی پرچم دار نمی سازد و سرود دارد […]

نشانه های انهدام ECU چیست؟

یکی از عمده ترین مدخل های خودرو واحد کنترل الکترونیکی موتور (ECU) است. ECU معروفیت های دیگری هم دارد: برخی […]

سقف کانورتیبل یا جمع شونده خودرو چگونه فقره می کند؟

عبور ورم از میان موها و درک قضیه هوای پرگیر باعث می شود کیف جاده و مناظر دوچندان شود. این […]