لیفان X60 / ایکس 60؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید

admin دسته‌بندی نشده

AAAلیفانGHAROOOONGHAROOOONGHAX60،OOOON یکی از قدیمی ترین کراس اورهای چینی راسته ایران است که به برهان مقدار اقتصادی و فقدای رقبای پرتعداد در کلاس خود، تیمار چنان تک توجه مردم کشورمان قرار دارد باید. مقبول کنیم، آنچه سودا نسبتا خوب لیفان X60 درون ایران را تضمین می کند، نظم قشری یا چونی عالی داخل تجهیزات فنی نیست، بلکه بازاریابی بی عیب شریک بااطلاع کننده و استفاده از شرایط موجود در راسته داخلی است از. یک سو، عوارض و مالیات های هنگفت بر خودروهای وارداتی، قیمت مقیاس های اضطرار ای و ژاپنی را بوسیله چندصد میلیون تومان می رساند و از سویی دیگر، تنوع فراز همراه راست گزینش برای خریدار ایرانی، مهیا نیست تولیدکنندگان. داخلی هم، توجهی به نیاز مصرف کننده ندارند و تا اینکه با حیات هوس بازار بخاطر کراس اورهای سایز متوسط، محصولی در این کلاس بدنه ندارند گروه.

لیفان، یکی از همکاری های با سابقه در صنعت خودرو و موتورسیکلت چین است سال. ۱۹۹۲، با سرمایه اولین ی ۲۰۰ هزار یوآن ۳۰ (هزاره دلار ،)شرکت موتورسیکلت سازی لیفان شکل گرفت و بوسیله سرعت، با پیدایش پیشرانه ی خودرو، توسعه صریح کرد داخل. سال ۲۰۰۷ و تنها ۱۵ سال پس از تاسیس اولیه، مجموع تولید سالیانه ی انواع محصولات لیفان به بها ۱۲ ۶.میلیارد یوآن ۱ (۸۸.میلیارد دلار رسید) و مدتی بعد اعلام شد، ارزش صادرات لیفان در سال، به عدد ۴۱۰ میلیون دلار، رسیده است خودروهای. لیفان، در ۵۱ کشور دنیا با شعبه فعال، فروخته می شوند و موتورسیکلت های این برند، در اروپا، کانادا و مکزیک هم، برازنده خرید هستند علاوه. بر کرمان موتور تو ایران، خطوط تولید خودروهای لیفان در جمهوری آذربایجان، مصر، اتیوپی، روسیه و اروگوئه فعالیت می کنند در.

زنبیل لیفان چین، ۱۵ علیه وجود دارد که ۲  نمونه سدان، ۵ کراس اور، ۴ نسخه ون و وانت تجاری، ۳ خودروی کامل برقی و یک معیار استیشن واگن خانوادگی را محتوی می شود لیفان. X60، یکی از باستانی ترین مصحولات حاضر تو خط تولید باهم اتحاد کردن سازنده و اولین کراس اور این برند، محسوب می شود این. خودرو، سال ۲۰۱۱ رونمایی شد و با فیس لیفت جزئی تو سال ۲۰۱۵، بروزرسانی شد مدل. جدید این خودرو، باز هم یک فیس لیفت از نسخه ی مقدماتی محسوب می شود اما با تغییرات عریض در چراغ های اصلی، جلوپنجره و سپرها، چند ماه دیگر مسبوق بازارهای جهانی خواهد شد در. این مطلب، از تصاویر هر سه گانه مدل مصرف شده است که دربرگیرنده نمونه ی محور با جلوپنجره ی ساده، فیس لیفت ۲۰۱۵ با جلوپنجره ی دارای خطوط عمودی و نسخه ی جدید می شود طراحی.  قشری و بدنه تقریبا

از سال ۱۳۹۶ به بعد، تمامی نمونه های لیفان X60 که در ایران عرضه شدند، بروزرسانی شده و دارای جلوپنجره ی مدل ۲۰۱۵ هستند این. نسخه، با خطوط عمودی کروم و براق در فضای بین چراغ ها، با تفاوت واضحی نسبت به نسخه ی باستانی که از خطوط افقی استفاده می کرد، قابل تشخیص است فراتر. از این، میزان های قبل و پس ازآن از ۱۳۹۶، تفاوتی با یکدیگر ندارند از. سویی دیگر، معیار متاخر لیفان X60 که به عنوان میزان ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد، دارای نکات بسیار جالبی بخاطر علاقه مندان صنعتی خودروسازی و خصوصا شرکت های ایرانی است با. نگاهی بوسیله این خودرو می فهمیم که با حداقل هزینه و استفاده از یک پلت فرم قدیمی، می توان نمای قشری یک کراس اور اقتصادی را متحول کرد و دست کم، محصولی دوست داشتنی خیس و مشتری پسندتر، نمایش داد در.

نمای روبرو، لیفان X60 دارای چراغ های کشیده با الگویی شبیه به جناح پرنده است که حدود یک دهه قبل، شدیدا مورد توجه خودروسازان آسیایی، خصوصا هیوندای بود این. بخش، افسون شده از دیگر اجزا، معلوم خوبی دارد و با کمی تورفتگی در بدنه، دریافتن یک کراس اور اسپرت را به بیننده القا می بطی ء متناسب. با چراغ های اصلی، جلوپنجره حزن دارای نمای بیضی شکل با ملاحت بوسیله سمت پایین است که با خطوط عمودی تو استاندارد جدید، تهاجمی پر حرارت به نظر می بند و اصطلاحا به استیل پانامریکانا استفاده (شده در محصولات اسپرت مرسدسبنزAMG، مثل مرسدس GT R R) شباهت دارد.

همان نعوظ که از یک کراس اور اقتصادی داخل بازار جهانی خواهش می رود، خبری از مه شکن های LED در لیفان X60نیست و نمونه های ارزان ارج راه اندازی ای، داخل حفره های مخصوص بوسیله خود، دیده می شوند. در عوض، چراغ های راهنما داخل فضایی اختصاصی با پلاستیک سیاه رنگ استراحت داده شدند تا مثل بوسیله روشنایی LED درون خودروهای مدرن، جلوه کنند. لیفان X60دارای خطوط کثرت روی سپر و بدنه برای حجم دهی و غلو سایز بدنه نیست. نمای روبروی این خودرو، با ۲ خط عمیق ارائه می شود که از امتداد شیشه ی جلو تا ایستگاه چراغ های پا بر جا و پایین سپر دنباله پیدا می کند. از نکات مثبت در طراحی لیفان X60، می استعداد به ظرفیت نسبتا ناچیز پلاستیک بی آب و ارزان قیمت در سپر اشاره کرد. شاید اساسی ترین نکته ی سلبی هم ، لوگوی ناخوشایند شریک شدن سازنده با سایز بزرگ و حالت اعاده دست افزار L باشد که شدیدا توی قریحه می زند. البته نباید فراموش کرد که این ایراد هم، درون فیس لیفت جدید، برطرف شده است.

کلاس بدنه ی لیفان X60 داخل دسته کراس اورهای کوچک، از نمای جانبی و خصوصا زمانی که نزدیک خودرو ایستاده باشید، بوسیله صراحت احساس می شود. کاپوت جلو، کوتاه است و ارتفاع سقف هم، چندان زیاد محو. هرچند که با فنربندی بلند، قدری از حس یک کراس اور، به بیننده القا می شود؛ اما در مقایسه با خودروهایی قرین ام وی ام X33 S S اسپرت و هاوال H2، قدیمی و کوچک تر بوسیله رویت می. رسد طراحان لیفان X60، با ضخیم کردن گلگیرها سعی کرده اند تا عظمت بیشتری برای محصول خود فراهم کنند که البته، مولود ای عالی داخل پی نداشته است و با توجه به لیس تقارن در جلو و عقب، رینگ های کوچک ۱۶ اینچی داخل استاندارد ی وارداتی و فضای خالی داخل تراب یگر، ناموزون جلوه می. کند البته نمای جانبی لیفان X60 دارای نکاتی مثبتی نیز هست که شامل ریل فلزی باربند، آینه بغل های راهنمادار هم رنگ بدنه و یک شیار عمیق چشم نواز، داخل امتداد دستگیره ها می.

شود از نمای پشت، تفاوت خاصی بین نسخه های مختلف لیفان X60وجود. ندارد داخل مقیاس فیس لیفت (شده)۱۳۹۶ ، از LED به جای لامپا های مرسوم استفاده شده است و در آخرین (نمونه)۲۰۱۹ ، اگزوزهای دوگانه ی مربعی شکل و سپر اسپرت، جایگزین شده. اند لیفان X60، چراغ های عقب نسبتا کوچکی دارد که برای یک هاچ بک شهری، مناسب به نظر می رسد و چندان، سزاوار سرزنش ی یک کراس اور. حلق قرین دیگر اجزای بدنه، در نمای پشت خودرو هم، خطوط نمدار و حجم دهی خاصی بود ندارد که البته، نوعی نظم درون سادگی، فراهم کرده. است مدل های ۱۳۶۹ بوسیله بعد، دارای لامپ دنده عقب سفیدرنگ در وسط کاسه چراغ نیستند تا این بخش، حالتی قزل و یک دست داشته. باشد لیفان X60 با قطعه ای از کروم ساطع در قسمت دست انسداد ه ی صندوق همراه. است این موضوع، همراه با سپر بزرگ هم رنگ بدنه که استفاده ی نسبتا کمی از پلاستیک سیاه دارد، حس یک خودروی ارزان ارج و حاصل از مواد بازیافتی را، از بیننده دور می. درنگ لیفان X60 که امروزه در ایران فروخته می شود، دارای سپری کوتاه است که ادوات زیر بدنه و حتی منبع اگزوز را، توی ذوق می. زند نسخه ی آخرین (میزان)۲۰۱۹ ، البته دارای این نقص نیست، اما مواد پلاستیکی بیشتری در قسمت پایین.

دارد داخل مجموع و با توجه به کلاس پر پشت لیفان X60، می توان نمره ی بالاتر از متوسط به نقشه کشی قلب خودرو. داد این محصول، در سال ۲۰۱۰ رونمایی شده است، ولی همچنان نسبت به رقبای چینی خود، پدیدار زیبنده قبول و مشتری پسندی ارائه می. دهد ابعاد لیفان X60، محتوی کشش ۴۳۲۵ میلی متر، عرض ۱۷۹۰ میلی متر و ارتفاع استاندارد سقف ۱۶۹۰ میلی متر ارائه می شود، درحالیکه بور محورهای ۲۶۰۰ میلی متر دارد و کف خودرو با رینگ های استاندارد ۱۶ اینچ، ۱۸ سانتیمتر اعلی از سطح جاده.است طراحی داخلی و

اتاقک نسخه های مختلف لیفان X60، نفاق زیادی از نظر طراحی تویی ندارند و الگو محزون از نسل قبل (تویوتاراو4 مقیاس ۲۰۰۶ تا) ۲۰۱۲. هستند رادیکال ترین اختلاف میزان فعلی با میزان ی ۲۰۱۹، مربوط به کنترل تهویه مطبوع است؛ لیفان X60 وارداتی با کلیدهای دوار سه گانه ارائه می شود که میزان گرما و سرما، مسیر خروجی هوا و شدت آنرا انتظام می کنند، در حالی که معیار ۲۰۱۹ دارای دکمه های کوچک و ساختار مدرن تری.است به محض ورود به کابین، استفاده از مواد ارزان ارج و ریختگی قدیمی در مدل سازی داشبورد، محرز می. شود ترکیب کلیدها و هواکش های تهویه مطبوع، فراتر از یک هاچبک چینی نیست؛ هرچند که با برآمدگی بخش میانی و آستان نمایشگر لمسی، جذابیت بیشتری پیدا می. کند مدل های قدیمی لیفان X60، فاقد مانیتور سرگرمی و ناوبری ماهواره ای. بودند تو میزان ۲۰۱۹، ظاهر هواکش ها نیز، بهبود یافته است؛ اما همچنان شاهد برآمدگی درون گوشه ها و خروجی هوای دایره ای نزدیک شیشه های جانبی هستیم که چندان لطیف به نظر نمی. رسند بسرنوشت شوم دچار کردن های متنوع داشبورد، حالت وحد و یک تکه ندارند، بلکه به صورت قطعات مجزا روی تیمار سوار شده. اند این موضوع، منجر بوسیله دیده شدن خطوط فراوان روی داشبورد شده که البته آزاردهنده.

است به نعوظ کلی، نمی توان از کیفیت ساخت و مواد به فرمان رفته در داشبورد لیفان X60 خرسند. داشت حتی قطعات نقره ای رنگی که فلزی به دید می رسند هم، پلاستیکی. هستند این شرایط، در تودری ها غصه وجود دارد و صرفا می توان از پوشش کند صندلی ها در استراحتگاه بازو، به عنوان نکته ی مثبت، یاد. کرد چرم مصنوعی با کیفیت متوسط، برای لیفان X60 مصرف شده که از دید استاندارد، داخل سطح خودروهای کم قیمت قیمت تویی. است پنل آبی طعم جزیی عقب فرمان با طرح دیجیتال برای سرعت سنج هم، جذابیت بالایی برای شوفر ندارد و احتمالا، سبک سیلندری با عقربه های (سنتی متشابه سوزوکیگرند)ویتارا ، می توانست محوبیت بیشتری داشته.

باشد راحتی کابین لیفان X60، از رویت ابعاد و فضای متناسب استفاده، امتیاز بالایی. دارد افرادی با اندام ۱۹۰ سانتیمتر هم، مشکل خاصی در موافق زانو ندارند و فاصله ی مناسبی بین روال تا سقف، خواهند. داشت از نکات جالب در طراحی لیفان X60، می توان بوسیله امکان مقاربت صندلی های عقب به سمت قوطی رمز کرد که قرین به صندلی جلو در خودروهای معمولی، ادا می کند و استراحت درون کابین را، ساده تر خواهد. کرد لیفان X60، بخاطر موتور ۴ بی همتا کبیر مناسب است و البته با کمی تپش در ردیف دوم، می تواند ۵ سرنشینه مصرف. شود قوطی تعاقب خودرو در حالت استاندارد، ۴۰۵ لیتر هوا دارد که از این نظر، متشابه ۲۰۶ (گنجور ۴۰۰) لیتر و کوچک تیز از (پژو۴۰۵ با ۴۷۰) لیتر.است پیشرانه و شرایط

فنی درون بکلی جهان، تنها یک نوع قوای محرک برای لیفان X60 عرضه می. شود این خودرو، صرفا بوسیله صورت دیفرانسیل جلو شایان خرید است و نوع کنگره اتوماتیک هم، درون سال های اخیر، به جای معیار ی ۵ سرعته ی دنده دستی درون ایران فروخته می.

شود لیفان X60، مجهز به پیشرانه ی.۱ ۸ لیتری تنفس غریزی است که غلبه ۱۳۱ اسب دود داخل دور موتور ۶۰۰۰ دور به خشکی امدن دقیقه تولید می. کند نهایت گشتاور این خودرو، ۱۶۸ نیوتن متر است که از ۴۲۰۰ دور بر دقیقه حاصل می. شود نمونه ی جدید، دارای گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض به صورت دستی است و به همین دلیل،.۱۳ ۵ ثانیه پس از شروع حرکت، سرعت ۱۰۰ کیلومتر کنار شایسته کردن را ثبت می. نرم نهایت سرعت لیفان X60 اتوماتیک، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است و بنا به گزارش های استفاده کنندگان در ایران، میانگین کاربرد سوخت.۸ ۵ تا ۹ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر. دارد این خودرو، دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵. است سواری ۴ سیلندر لیفان X60، بوسیله رخساره ۱۶ سوپاپ با سیستم زمان بندی (متغیر)VVT ، همراه میل سوپاپ دوبل (بالاسری) DOHC عرضه می.شود امکانات

رفاهی در نمای بیرونی، رینگ های آلومنیوم ۱۶ اینچ با لاستیک هایی به عرض ۲۱۵ میلی متر دیده می شوند که البته، حداقل های مورد نیاز بخاطر محصولی داخل کلاس لیفان X60. هستند آینه بغل های با تنظیمات برقی، عاری جمع شونده ی خودکار ارائه می شوند؛ اما اندوه رنگ بدنه و راهنمادار. هستند درپوش صندوق عقب بی آرامی برقی تراشیدن و با فشردن دستگیره یا کلید تو اتاق، باز می. شود ریل باربند، مه شکن جلو، روشن شدن اتوماتیک چراغ ها با حسگر نور، چراغ های هالوژن بخاطر روشنایی اصلی با قابلیت انتظام ارتفاع، بال عقب، آنتن کوسه ای و سانروف برقی ۲ حالته، بنیانی ترین امکانات لیفان X60 از نمای بیرونی. هستند نوار LEDروشنایی روز، در سیاهه آپشن های این خودرو دیده نمی.

شود نمایشگر ۸ اینچی لمسی، رادیکال ترین تغییر لیفان X60 نسبت به گذشته محسوب می شود که البته بوسیله صورت مجزا برای نمونه های قدیمی هم، با هزینه ای نزدیک به.۱ ۵ میلیون تومان شایان بیع و انتصاب. است همراه با نمایشگر، دوربین پارک، ناوبری ماهواره ای، رادیو پخش با ۶ بلندگو، توان وابستگی تلفنی و بستگی بلوتوث با گوشی هوشمند، DVD پلیر، محضر USB و AUX، ریموت کنترل و کارت سفره SD نیز قابل استعمال. هستند پرده و گرم کن الماس عقب، کار تلسکوپی زیبنده تنظیم، تهویه دلپذیر مورد حالته و شارژر ۱۲ ولت USB، اساسی ترین امکانات لیفان X60 داخل فضای داخلی.هستند وضعیت پناه و تجهیزات

حفاظتی هرچند که ارزان ترین کراس اور لیفان، درون بسیاری از بازارهای مهم دنیا، از جمله استرالیا عرضه نمی شود تا مجبور بوسیله پاس استانداردهای ۴ ستاره باشد؛ عملکرد قابل قبولی تو تست های ایمنی نشان داده. است البته امتیازات کسب شده توسط این خودرو، در تست های تصادف ماخذ کنف خودروهای (گره-C) NCAP قابل استناد و مورد توجه کارشناسان نیست، اما می توان از فیلم های منتشر شده مولود گرفت که جسم ی لیفان X60 دارای استقامت نیکی در برخوردهای مواجه شده از زاویه ی مشخص و نمای جانبی. است نمونه ای از فیلم های تست تلاقی این خودرو درون ادامه ی مطلب، زیبنده مشاهده.

است لیفان X60 با ۲ کیسه هوا برای شوفر و سرنشین جلو تولید می شود و فاقد ایربگ پرده ای سراسری بخاطر حفاظت سرنشینان، خلال برخورد از نمای جانبی. است از سیستم های ایمنی مربوط به ترمز و کنترل ایستادگی هم، فقط ترمز ضد (قفل) ABS و توزیع هوشمند نیروی (ترمز) EBD بخاطر این کراس اور داخل نظر خمود شده است و امکاناتی نظیر کنترل (کشش) TCS و مدیریت (تعادل) ESP تو فهرست امکانات امن لیفان X60 دیده نمی. شود لازم به تشریح است، جهیز توزیع هوشمند نیروی (ترمز)EBD ، صرفا طی ترمزگیری وارد عمل می شود و تاحدودی بوسیله حفظ خودرو روی حروف مستقیم، کمک می کند؛ اما فناوری مدیریت (تعادل)ESP ، در زمان عزاداری های ناگهانی فرمان و سراشیب بودن مسیر، تاثیر شایانی بر کنترل خودرو.دارد مطالعه متخصص و مقایسه با

رقبا حدود ۳ سال، از عرضه ی لیفان X60 در میدان ایران می گذرد و این خودرو، با فراز و نشیب هایی در کیفیت مونتاژ استاندارد ی داخلی، مواجه بوده. است از سویی دیگر، هذیان نقیض و نقیض بی شماری درباره ی ایرادات فنی بی اندازه یا ارزش بالای لیفان X60 در مقایسه با محصولات مشابه وجود دارد که با حستجویی کوتاه درون اینترنت، خریدار احتمالی را سردرگم خواهد. کرد البته نباید فراموش کنیم که وب سایت های خودرویی اعلان محور، بوسیله دلیل حاجت بوسیله شرکت واردکننده در انگیزه تامین خودرو برای تست ویدیویی، نکات مثبت هر محصول را مبصر نمایی و از بازگوکردن ایرادات، خودداری می کنند؛ ولی از سویی دیگر، بدبینی مطلق بسیاری از مردم ایران نسبت به خودروهای چینی، مجرای لنف سنگینی برای لیفان X60 بوسیله بود آورده. است با این شرایط تصمیم گرفتیم، پرس و جویی از رانندگان خودرو که بیش از یک سال، سابقه ی مالکیت لیفان X60 دارند داشته باشیم و نتیجه ی آنرا، به اطلاع مخاطبین زومیت.

برسانیم از دیدگاه عامه ی انسان و مصرف کنندگان، تزیین متناسب قبولی درون کراس اور کامپکت لیفان، با توجه بوسیله نرخ و رقبا دیده می. شود هرچند که بیش از ۵ سال از طراحی X60 می گذرد و محصولات پرتعداد چینی با چهره های متفاوت در ایران جناب دارند، می توان امتیاز عطا به نمای بدنه و چراغ ها. داد البته نباید فراموش کرد که ظاهر این کراس اور، کاملا قدیمی و بیرون از زبان طراحی خودروهای مدرن به دید می رسد اما فروش بالای محصولاتی نظیر سوزوکی گرند ویتارا، مزدا۳ و حتی جک S5 ثابت کرده است، خریدار ایرانی در مقابل معیار های جدید، پایداری نشان می دهد و ادعا بخاطر نمونه های قدیمی را تقدم می. دهد می استعداد مطمئن بود، در صورت عرضه ی لیفان X60 با مشخص مدل ۲۰۱۹ و ارزش عادلانه، معامله خوب این خودرو، امتداد داشته. باشد از دیدگاه نگارنده، می توان علیه لیفان را زیباتر از ام وی ام X22 و چانگان دانست، تو حالی که هایما S5 و هاوال H2، دلربایی بیشتری.دارند در فضای داخلی، اشاره کردیم که ۴ فرد اهتزاز قد، نشیمن راحتی خواهند داشت و لیفان X60، رویت مناسبی برای آن ها فراهم خواهد. کرد این خودرو، البته از نظر بزرگی مجری بار، وضعیت چشم گیری ندارد و با حجم ۴۰۰ لیتر، فراتر از ۲۰۶ جعبه دار حلق ولی داخل کلاس کراس اورهای کوچک شهری، قابل اجابت. است از نکات منفی در لیفان X60، باید به چونی پایین در متریال داشبورد، سبک نقشه کشی و چیدمان قدیمی کلیدها، و فقدان آپشن های ساده، مشابه خروجی هوا برای سرنشینان عقب رمز. کرد استفاده کنندگان از لیفان X60 معتقدند، صندلی های این خودرو دارای ارگونومی مناسب ازاله و در سفرهای طولانی، باعث خستگی می. شود از سویی دیگر، پنل آبی رنگ پشت فرمان با نمایشگر دیجیتال سرعت هم، دلربایی چندانی برای رانندگان ایرانی نداشته.

است کمبود امکانات ایمنی، شاید رادیکال ترین نکته منفی در لیفان X60. باشد امروزه تا اینکه در خودروی مناسب قیمتی مشابه ام وی ام X22 هم، آپشن حفظ خودرو در (شیب) HHC حیات دارد؛ اما چنین سیستمی داخل لیفان X60 دیده نمی. شود جالب است بدانید، فناوری نسبتا ساده ی HHC بخاطر خودروهایی مشابه لیفان X60 که از پیشرانه ی ضعیفی استفاده می کنند، ضروری است تا حرکت داخل سربالایی ، ساده زیرفون. شود این خودرو شبیه بسیاری دیگر کراس اورهای اقتصادی ساخت چین، فقط با ۲ کیسه هوا نمایش می شود و از جهیز مدیریت اعتدال ESP، بی بهره.

است رانندگی طولانی مدت با لیفان X60، نکات جالبی به همراه دارد که در دنباله اشاره می. شود مهم ترین معضل خودرو، فقدان پیشرانه ی قدرتمند، گیربکس مدرن و فناوری های معاون راننده است که البته، این دشوار تو کراس اورها رقیب، مثل ام وی ام X22 و چانگان هم، دیده می. شود موتور.۱ ۸ لیتر ۱۳۱ اسب تبخیر بخاطر محصولی با وزن ۱۳۳۰ کیلوگرم، کافی بوسیله نظر نمی رسد و بخاطر رانندگی آرام درون شهر، کم قیمت خواهد. حیات استفاده سوخت لیفان X60 هم، حدود ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است تا داخل کلاس خودروهای کمینه مصرف، جایی نداشته.

باشد از دیدن کیفیت رانندگی، تماشاچی عملکرد متفاوت لیفان X60 تو شرایط مختلف. هستیم هنگام حرکت در مسیر مستقیم و عبور از دست اندازهای شهری، فنرهای نرم و منعطف خودرو به دستیار می آیند و عایق از احساس خشکی و ضربه ی احتمالی به پایین تنه ی سرنشینان، می. شوند از سویی دیگر، همین نرمش جهیز تعلیق و فنربندی، می تواند درون زمان پیچیدن با سرعت بالا خواه مانورهای ناگهانی، بغرنج ساز شود و اعتدال خودرو را بر هم. بزند در این طور شرایطی، فقدان جهیز مدیریت تعادل (ESP برای حفظ خودرو در حروف) مستقیم و نیاز به پروا بیشتر توسط رانند، بوسیله شدت احساس می. شود این محصول، از فناوری هایی مثل TCSو ESC نیز، بهره مند نیست تا با کنترل کشش و گشتاور، بوسیله رانندگی آرام در سربالایی ها ممکن. نرم بنا به اعتراف دید مالکان X60، خودرو در حالت تعویض کنگره ی خودکار و حرکت در لغزان های تند بوسیله سمت بالا، با ایست طولانی یا ناتوانی مواجه می شود که البته به همین دلیل، لازم است شوفر ی لیفان X60، خودرو را داخل حالت تعویض دنده دستی قرار دهد و با کمی فشار بر پدال گاز، حالتی مثل بوسیله نیم کلاچ متشابه سازی.

نرم در مجموع، می توان قیمت تمام شده و خدمات پس از ابتیاع نسبتا خوب کرمان سواری را، مهم ترین نکات مثبت و دلایلی بر تقاضای متعادل راسته ایران برای لیفان X60 درون سال های اخیر. دانست اگر بخواهیم مقایسه ای بین این خودرو و دیگر کراس اورهای کوچک چینی درون میدان ایران داشته باشیم، می توان ادعا کرد که ام وی ام S X33 S اسپرت با پیشرانه ی ۲ لیتری ۱۳۴ اسب بخار، کالبد ی جادارتر و آپشن های رفاهی بیشتر، بها خرید. بالاتری دارد هاوال H2 هم، چنانچه چه با بانوا حدود ۱۰ تا ۲۰درصد گران تر از لیفان X60، متوجه بازار ایران خواهد شد، اما به لطف فاش مدرن، پیشرانه ی توربوشارژ ۱۴۱ اسب بخار و انبوهی از-امکانات فنی رفاهی، دوست داشتنی تیز از لیفان به دید.

می رسد

(ارزش نهائی به روزرسانی)

شهریور ۱۳۹۸ با افزودن ارزش دلار داخل مقابل پول ملی ایران، ارزش کراس اورهای کم ارزش قیمت چینی هم به ۲۰۰ میلیون تومان، نزدیک. شده است هنگام نگارش این مطلب، لیفان X60 اتوماتیک در بازار آزاد، حدود ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و مفت مرطوب از، ام وی S ام X33. S اسپرت است تو برنامه ی بیع کرمان سواری برای تیرماه ۱۳۹۷، مقدار قطعی کراس.اور لیفان، ۹۷ ۵ میلیون تومان. اعلام / شده بود مشخصات مدل هالیفان X60زوتی دامای X7هاوال H2بورگوارد BX7سانگ یانگ رکستون G4تویوتا RAV4تویوتا RAV4 هیبریدفولکس واگن تیگوانرنو کولئوس ۲۰۱۶توسان ۲۰۱۷کیا-اسپورتیج ۲۰۱۷هوندا CR V ۲۰۱۶میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۱۷هیوندای سانتافه ۲۰۱۷کیا سورنتو ۲۰۱۷نیسان جوک اسپرتام جی (GSتعداد)سیلندر۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴حجم.سواری.لیتر.۱.۸۲۱.۵۲۲۲.۵۲.۵۱.۴۲.۵۲۲.۴۲.۴۲.۴۲ ۴۲ (۴۱ ۶۲حداکثر) قدرت اسب تبخیر (۱۳۱ ۱۷۷۱۴۱۲۲۲۲۲۲۱۷۷۱۹۴۱۲۵۱۷۰۱۶۴۱۶۸۱۸۵۱۶۶۱۹۰۱۹۰۱۹۰۲۱۷حداکثر)گشتاور نیوتن متر ۱۶۸-۲۵۰ ۲۰۲۳۰۰ ۴۲۰۲۳۳۲۰۶۲۰۰۲۲۶۲۰۵۲۲۰۲۴۵۲۲۰۲۲۰۲۲۰ ۳۵۰استاندارد آلایندگییورو ۵یورو ۵یورو ۵یورو ۶یورو ۶یورو ۵یورو ۶یورو ۶یورو ۵یورو ۵یورو ۵یورو ۵یورو ۵یورو ۵یورو ۵یورو ۵یورو (۵مصرف/سوخت ترکیبی)L.100.Km ۸ ۵۹.۵.۹.۹۱۰.۵۹۷.۳۶۸.۴۸.۵۹.۴۸.۱۹.۴۱۱۱۱ ۲۶ ۵۶ ۲جعبه دندهCVT۶ سرعته خودکار۶ سرعته خودکار۶ سرعته خودکار۶ سرعته خودکارCVTCVT۶ سرعته خودکارCVT۶ سرعته خودکار۶ سرعته خودکار CVTCVT۶ سرعته خودکار۶ سرعته خودکارCVT۶ سرعته-خودکارحجم (وحشت)بنزین۵۵۶۰۶۰۶۰۷۰۵۶۵۶۵۸۶۰ ۵۰۵۸۶۰۶۶۶۶۵۰۵۵وزن-کیلوگرم-۱۳۳۰

۱۷۳۱۱۶۰۰۱۸۰۰۲۰۰۰۱۷۸۰۱۸۲۰۱۵۰۰۱۶۰۰۱۵۲۰۱۶۹۵ ۱۵۸۰۱۵۷۰۱۵۸۵:گالری بیشتر بخوانید سایپا راهی راسته آفریقای جنوبی خواهد شدحمایت دولت از خودروسازان داخلی و شریک با انبازی های بین المللیبوگاتی تولید نمونه کراس اور را هدف گرفته استکراس اور چینی آی ویز U5 رکورد جهانی گینس را بوسیله معروفیت

شاید دوست داشته باشید:

خودرو الکتریکی یونیتی وان شناساندن شد

ASGHAROOOانبازی نوپای سوئدی یونیتی (Uniti) که درزمینه ی تولید خودرو الکتریکی فعالیت می کند، ثبت پیش سفارش خودروهای برقی ارزان […]

مدیرعامل سابق فارادی فیوچر اخبار افلاس کرد

به گزارش ورج، جیا یوتینگ، بنیان گذار و مدیرعامل قبلی استارتاپ خودروی الکتریکیفارادی فیوچر (Faraday Future) که این روزها با مشکلات […]

دلایل زوال ناگهانی بلندگو خودرو چیست؟

بلندگوهای خودرو با گذشت زمان ضعیف می شوند و حتی می شکنند. این طور موضوعی به ویژه درباره ی بلندگوهای […]